lørdag den 30. marts 2013

Uld og filtning

Ja, jeg er altså nybegynder ud i der her filtning. Jeg synes det er helt vildt fedt, og nemt at skabe noget relativt pænt, selvom jeg ikke er særlig kunstnerisk anlagt. Jeg blev inspireret af andre i Blogland, købte 2 DIY bøger, noget uld og gik i gang. 
Når jeg en sjælden gang har en stille stund, uden børn der hiver i mig, lektier, webshop eller almindelig husarbejde, kaster jeg mig over ulden....så ikke ret tit!
Men her er hvad det er blevet til indtil videre:







3 kommentarer:

  1. Jeg vil mægtig gerne lære at lave engle - mon du kan anbefale en diy bog :-)

    SvarSlet
  2. Hej Mette.

    Der er en dame som hedder Christine Schäfer, der har lavet nogle rigtig fine bøger med gode illustrationer. De er nemme at gå til ;o)
    Google hende og find et tilbud der passer dig :o)

    Kh Louise.

    SvarSlet
  3. Tak for dit svar :-) har fundet to bøger af hende, som jeg vist må eje :-) kh mette

    SvarSlet